Sabtu, 18 Ogos 2012

sahur terakhir 2012

hari ni mungkin sahur terakhir bagi ramadhan 2012.....menu bersahur pagi tadi simple jer...coco crunch bersama susu..en hubby xsahur coz dah mkn lewat mlm sblm masuk tido..aku just mkn lauk rendang jer ngan sikit nasi sekadar alas perut. 

hari ni pastinya berbuka kat umah mil coz sat2 lagi kami akan bertolak balik kesana. sebelum tu akan menyinggah umah my frenz dulu amik kuih raya yg aku order..lepas tu singgah masjid india plak coz en hubby nak cari songkok...haru la kot masuk ,asjid india time2 gini sure sesk ngan manusia.....mmg tak sanggup....harap2 dipermudahkanlah nanti.....

mlm ni takbir raya (kalau esok raya la) akan bermula dari umah my mil. kiranya tahun ni umah my mil akan jadi umah pertama la. tahun sblm ni umah org lain n umah my mil yg tengah2 dah lewat mlm selalunya. 

lepas ni mmg teruk aku nak kena ganti puasa. since masuk spital aku xdibenarkan berpuasa...kalau aku puasa akan memudaratkan lagi keadaan aku. alhamdulillah walaupun still muntah bila makan aku still ada energy coz aku cover balik dengan minum byk air terutama air manis...utk dptkn tenaga dari gula...

utk hari raya ni badan kena cergas spy boleh beraya spt sebelum ni...semoga semuanya berjalan dengan lancar..ameen....

Tiada ulasan: