Ahad, 19 Jun 2011

Mid Term Exam...selesai sudah...yeeaaahh...!

Alhamdulillah, selesai sudah exam...ringan sikit kepala ni walaupun ade sedikit kegusaran sb tak dapat buat yang terbaik for this exam. Tawakal dan tak mau pk dh bab exam mid term, skrg kene pk for the final exam...byk tu chapter nak kene cover...sumenye subjek membaca..hohoho...

Tugasan...ingatkan boleh la pas ni tak yah pk pasal tugasan sume kene submit pertemuaan ke 3 baru ni..alih2 subjek penulisan kene buat total correction..huhuhu...bab nulis2 karang2 ayat ni yang lemah ni..huhuhu..diberi masa seminggu untuk selesaikan dan hantar by pos..hoh..!! masak nk wat karangan 1.8k words...

Sahabat...tak tau la dia anggap aku sahabat ke tak kan...pada aku "YA"...byk dia tolong aku walaupun bkn dr segi material...tp dh cukup besar dh pd aku pertolongan dia tu...al maklumlah aku ni bkn jenis yang ramai kengkawan sgt..kengkawan sekolah tu lain la...

Susah sebenarnya nk menjaga hati seorang sahabat...sebab dia dh jd part of kita..so kot tersilap kata or perbuatan boleh disalah anggap...aku cuba utk jd seorang sahabat yang terbaik walaupun  aku bukanlah didalam list terbaik dia..

Tiada ulasan: