Isnin, 14 Mac 2011

Macam-macam....

Allah ingin menguji kesabaran dan kekuatan aku lg..smlm mak kol, bgtau anak dara aku demam,cirit birit dan ade bengkak kat pipi bhgn rahang dia...kesiannya..dah la aku tak ada di sisi dia org masa ni..still kat hospital jaga hubby...

Aku minta mak bw dia ke klinik berdekatan dapatkan rawatan dan surat rujukan...boleh aku bawa jumpa pakar hari ini...bukan ape..masalah cirit birit dan muntah tiba-tiba waktu tido pukul 4 pagi dah berlarutan selama 2mggu on and off...termasuklah cirit birit..risau jugak aku...dari hal ni menjadi lebih serius, lebih baik aku dapatkan rawatan awal dari pakar...

Skrg ni tgh tunggu dia org sampai kat hospital..tadi aku dh set kan appointment dengan pakar kanak-kanak..pakar kanak-kanak yang kebiasaan merawat dia bercuti la pulak sehingaa 14hb Mac...so terpaksalah jumpa pakar lain..yang pernah merawat adik dan abang dia...

Harap2 tak ada yang serius dan paling penting janganlah kene tahan wad...huhuhu..

Tiada ulasan: