Ahad, 20 Mac 2011

Welcome Home....Yeaaahhh...!!

Akhirnya, setelah hampir 2 mingu berkampung di hospital semuanya dah berakhir..bagaikan satu nikmat yang tak terhingga bila dapat balik ke rumah sendiri...merindui aktiviti harian di rumah serta berkumpul dengan anak2..bila dok kat hospital, keje aku melayan anak dan suami sakit ngan pelbagai karenahnya dan bila dia org tido or rest..aku ambil peluang meninjau2 internet menggunakan netbook kesayangan aku...sambil2 tu aku search la pelbagai info mengenai demam denggi,influenza A dan apa sahaja yang berkaitan dengan kesihatan..mencari maklumat dan mengetahui sesuatu penyakit adalah hobi aku dan berkaitan dengan bidang kerja aku sebenarnya..nnti ada masa akan aku update dlm blog ni mengenai kesihatan dan yang sewaktu dengannya untuk dikongsi bersama.

Semoga selepas ini tiada lagi episod berkampung di hospital...cuti tp memenatkan dan merunsingkan fikiran..boleh bikin stress wooo..kalau tak takan aku leh demam pada 2hari terakhir...doktor kata aku need rest coz terlalu penat dan stress...huhuhu...

Tiada ulasan: