Selasa, 8 Mac 2011

Tak Keruan...

Baru je berazam nak kurangkan cuti2 malaysia tahun ni....tp tak kesampaian....huhuhuhu...bulan FEB 2011 keje seminggu je sb study ngan exzam leave pluss ngan chinese new year nye cuti...bulan ni, anak2 start tak sihat..tp aku still leh bertahan sebab hubby ade kat rumah jaga dia org...terutamanya si kakak yang kene asthma attack...ingatkan dah settle la...skali si abg plak demam mggu lepas diikuti papa nye...hohohoho...dh mcm ni tak boleh jd la...nak tak nak aku kene la cuti jugak...

Smlm 7hb Mac 2011, dlm sejarah...hubby admitted..tak penah2 dia masuk spital...dh 4hari demam tp tak kebah jugak...tempreture cecah 40...huh...tinggi tu...kot kanak2 dh kene masuk ubat bontot dh tu...smpai ke hari ni suhu badan dia tak turun sgt..antara 39 ke 40...risau aku dibuatnya..dh la aku tak boleh nk tunggu kat spital..sbnye...dok bilik 4katil...bilik single full...pehtu,kot aku dok spital jaga dia...anak2 sape nk uruskan..??? hmmmm..nak tak nak kena la bekorban dan tawakal je la..tinggal dia kat spital...siang aku datang jeguk...pagi tadi amik darah...result, platlet turun tggl 64..smlm normal lg...hoh...cm DENGGI je ni...huhuhuhu...dan2 teringat kat si abg (Najmi)..walaupun demam dia dh kurang just dedar je..tp dia still nmpk tak bermaya dan pagi tadi betis dia dua2 belah kejang...menangis2 dia tahan sakit..huhuhuhu...sian plak...yang aku plak dok memarah dia sb dh lmbt nk g sekolah...dia siap cakap "mama ingat abg main2 ke...abg betul2 sakit la"....

Ikutkan hubby setiap bulan demam sejak NOV 2010...smpai turun 7kg berat badan dia...iskh...!!jeles ni...aku gk temban..huhuhu....jgnlah ade penyakit yang serius...biarlah dia sihat semula...

Dh pukul 2:40pm...doktor tak masuk2 lg ni dr pagi...mana la doktor ni...nk la tau perkembangan terkini...dh la aku nk kene gerak awal..lambat gerak karang jln jem...masak aku...cuaca pn mendung je dr tadi...di bantainya hujan...bertambah2 la jem jwbnye...huhuhuhu...kene balik sblm peak hour ni (time org balik keje)...

Tiada ulasan: