Selasa, 13 November 2012

Dugaan Lagi

Ya Allah...satu persatu kau duga hambamu ini...semalam danish demam dan hari ni pun masih blm kebah sepenuhnya...hari ni si abg pulak semput...cuaca tak menentu ni aku rasa jadi puncanya...si abg ni susah nak kena attack asthma berbanding si kakak, pantang salah mkn sikit dah semput...

Namun aku bersyukur, mempunyai kelengkapan di rumah seperti inhaler dan chamber..kalau tak jalan portable mesin / nebulizer pun ada...so boleh pantau..cuma kena sentiasa waspada dengan pesan doktor, 3kali tak ok lepas bg nebulizer wajib bawa ke hospital untuk rawatan lanjut...semoga tak berlarutan la asthma nya...

Esok kerja..hurrmmm...pastu cuti lg...tangan ni sakit yg amat...walaupun dah mkn ubat...dah rasa mcm nk potong2 jer jari ni..tk tertanggung rasanya sakit dia...pada siapa aku nak mengadu...bukan jenis aku nak merengek2 bila sakit..selagi mampu bergerak selagi itulah aku akan berdiam dan menahan sakit sendirian...harap2 dlm masa sehari dua ni bertambah kurang la sakitnya..if not, next week have to go to the hospital to get further treatment...paling ngeri kalau doktor suggest utk buat steroid injection...Ya Allah lindungilah aku dan keluargaku dan murahkan lah rezekiku..

Tiada ulasan: