Selasa, 13 November 2012

Panas Balik

Hurmmm...mlm ni bdn danish panas balik...dah bg mkn ubat, now danish dah tido, but tak berapa nak lena..mungkin sb badan rasa tak selesa...esok kerja, susahnya hati nak tinggalkan dia sok...harap2 danish bertambah sihat la esok..kalau demam pun jgnlah terlalu panas...

Anak2 sakit merupakan kelemahan aku...sebab aku terpaksa tinggalkan dia org demi mencari rezeki...aku lebih selesa bila anak2 sakit ada depan mata aku...aku yg jaga dan pantau sendiri...tak aman rasa hati bila melepaskan mereka pada org lain utk jaga...tapi apakan daya, adakalanya terpaksa merelakan...

Hampir setiap tahun, tak sampai hujung tahun...medical benefit utk anak2 mesti overlimit..satu hal lagi cuti aku pun selalunya akan habis tak sampai hujung tahun krn byk di habiskan menjaga anak sakit di hospital mahupun di rumah...setiap tahun, pasti ade sesi berkampung di hospital...inilah dugaan aku sepanjang membesarkan anak2...

Danish mesti kuat lawan sakit yg Allah berikan ya...mama sentiasa mendoakan yang terbaik utk anak2 mama...

Tiada ulasan: