Rabu, 5 September 2012

Demam Lagi...makin panas

Hari ni last day course kat Ancasa Hotel,Kl...pagi tadi lewat sikit naik tren...tapi bangun tetap awal sb anak2 nk g sek. Kul 5:45pagi dah bangun...dalam masa yg sama Danish pun terjaga...dia tak berapa lena tido mlm tadi coz demam...sian anak mama....dia bangun tu badan dah mula rasa panas..aku mandi siap2 sume dalam kul 6:30 pagi badan dia makin panas...aku terus bagi mkn ubat...risau hati nak tinggalkan dia...tapi terpaksa...

Mcm smlm, course hari ni abis kul 5ptg...tapi tak sempat nak naik ERL kul 5:25ptg sb masa nak balik sesi bersalam2an ngan kwn2 sekelas dulu...so aku naik train kul 5:50ptg...sampai kat ERL kul 6:15ptg...sampai jer kat rumah terus ambik Danish...kebetulan ibu ada kat luar umah...utk sampai ke rumah aku kena lalu umah ibu dulu...so terus ambik la dah dia ada kat luar...masa tu aku tgk muka Danish tersangat la sedih dan mata dia bengkak baru lepas nangis...ibu kata start petang ni badan dia mula panas dan dia dok baring jer sambil nangis sedih tak bersuara...sian nye anak mama....tak pernah lagi dia mcm ni bila demam....aku rasa sayu sgt...aku terus dukung dia...dia peluk dan letakkan kepala dia kat bahu aku...manja sangatt...mcm lama tak jumpa kau...Ya Allah...hati ni rasa sayu sangat2....dalam hati masa tu dah menangis dah...

Sampai kat umah terus bagi mkn ubat...masa ni dapat rasa kepala dia panas sangat...mata berair...tapak kaki  ngan tangan sejuk....lepas maghrib terus bawa g klinik...doktor suh bawa g spital sb suhu tinggi sangat dan dah 3hari demam...dalam pada tu doktor dah bekalkan ubat utk masukkan dalam punggung....


Tiada ulasan: