Isnin, 3 September 2012

My Little Danish Demam...

Ni lah dia my danish.....malam tadi dia mula demam secara tiba2...siangnya bukan main sihat lagi...main tak hingat dunia dengan abang n kakak dia...mlm dalam kat kul 12 tetiba dia merengek2...that time aku baru jer terlelap...mula2 aku ingat dia mengigau la sb sakan main kan siangnya....tepuk2 tak moh gak diam...hati mula tak sedap...try rasa dahi dia..PANASSS...!!!...demam rupanya...terus aku bangun cari ubat demam....tak lama pastu baru dia dapat tido lena...

Dalam kul 3pagi, dia merengek lagi...aku ingatkan badan dia panas balik...tapi tak...sejuk dah...tepuk2 pun tak moh diam...last2 aku tanya nak apa...baru la dia cakap..."Nak SUSU"..huhuhuhu...lapar rupanya anak mama ni....

Sampai ke pagi dia tido, badan tak panas dah..tapi hati runsing jugak...pagi anta umah ibu (baby sitter) lupa pulak nak bgtau....so masa break time (masa training)...aku try kol ibu tanya condition danish...katanya badan agak dedar...aku inform yg ubat demam ada dlm beg....

Petang tadi masa ambik badan tak panas..tapi ibu bgtau, sblm mkn ubat ptg ni badan dia panas la jugak...hmmm....now, badan dia dah panas balik...ditambah dengan batuk pulak tu...ni dah start merengek...cian anak mama...jom la kita makan ubat...

Tiada ulasan: