Ahad, 9 September 2012

Yess...Discharge

Yahoooooo...arini dapat discharge...ikutkan doktor suh discharge esok sebab antibiotik baru jer tukar..dan dia nak suh carry on nebulizer ngan physio..tapi aku tak nak..coz pape pun sok aku kena kerja...sape nak jaga danish kat spital..aku tak nak la nnti jadi lagi isu dan perhatian tak bestt kat opisss...

So far,d danish dah tak demam..tu yang buat aku konfiden nak discharge, walaupun dia still batuk...insyaAllah akan cuba pantau kat umah dan disiplin makan ubat...semoga cepat sembuh...

Now, stay kat umah my MIL sat..sebab en hubby ada kerja nak kena bukak pelamin hari ni..tolong adik dia...adik dia baru beberapa bulan bukak butik pengantin...so anything kerja pasang n bukak pelamin dia akan minta tolong adik beradik jer...bagi upah la tapinyaaa...kira ok la...

So pas settle, baru kami akan gerak balik umah...byk keje menanti kat rumah tu...baju byk nak kena basuh...kemas rumah jangan kata la...mmmg perlu...huwaaaaaaaaaaa..............penat..penat...penat...

Next f/up danish on 24hb Sept ni...aku kena tukar tarikh tu biar sekali ngan tarikh aku nye f/up...hari sabtu dan tak perlu untuk aku amik cuti...

Tiada ulasan: