Isnin, 10 September 2012

Result Dah Keluar...

Alhamdulillah...syukur sangat2...result exam sem 4 lulus sume subjek...walaupun tak dapat flying colours...paling bersyukur bila subjek propery & lialbility yang cam hampeh menjawan time exam berjaya lulus...

Exam kali ni mmg aku agak blurrr terutama utk subjek marketing...input mmg dah ada dalam pala..tapi bila dapat soalan...aku langsung tak leh nak cernakan balik input tu...aku rasa blank n tepu...mmg takut sangat masa time exam tu...rasa mcm, apa dah jadi ni...data dalam minda rasa macam dah bercelaru...rasa dah tertukar2 bawah tajuk2 atau topik2 yg lain...bersilang2 rasa data dlm minda masa tu...mmg rasa nak nangis memula tu...aku rasa mungkin kesan dari keadaan kesihatan yang tidak baik ditambah dengan dehydrate lagi... mungkin itu yang buatkan minda tak dapat berfungsi dengan baik...

Aku cuba tenangkan minda dan ambik masa jugak la time dlm dewan exam tu...syukur..sikit sebanyak dapat cernakan balik...but still ade yang langsung aku tak dpt nak cerna...so tawakal jer....

Pengajaran, pastikan sihat fizikal, mental dan rohani bila nak exam....

Tahniah kepada rakan2 seperjuangan yang berjaya...dan tahniah buat my best frenz berjaya lulus dengan baik for accounting...wa bangga beb ngan lu...

Result dah keluar, bermakna tak lama lagi akan bermula la semester 5...huhuhuhu...tak lama dah...rasa cm baru jer berfoya2 melapangkan minda....

Tiada ulasan: