Sabtu, 1 September 2012

Gambar Raya 2012

Raya tahun ni dapat la merakamkan beberapa keping gambar sekeluarga..tahun lepas langsung tak ada, yg ada pun gambar anak2 jer...




Ni gambar pada raya pertama..taken at infront of my MIL house...masa ni dah tengahari kot...kami nak beransur ke rumah my mom pulak...tema tahun ni ala2 grey gitu...

Anak2 tersayang, di pagi raya....Muhammaad Arief Najmi (kanan), Muhammad Danish Ilman (tengah) dan Nur 'Afrina Natasha, the only anak dara....antara 3 orang ni, anak dara aku la yang paling cerewet bab pakaian dan kasut...pening kepala melayan karenah dia....

haaaaa...yg ni the best couple...hiksss...picture ni ambik pas dah salam2 sume dan anak2 sume dah dapat duit raya dari pakcik makcik dorg...yg botak tu anak aku la...yg cute tu anak buah aku...Qaseh Nur Ain...kira sepupu anak aku la...dorg ni sebaya..cuma beza bulan jer...


Asalnya nak ambik gambar berdua jer ngan anak dara...alih2 termasuk plak gambar si abang...maklumlah, ambik gambar sendiri kan mana nak nampak sape yg dh ter'interframe....



Ni masa raya kedua kat Kampar, Perak...rumah pakcik en hubby...masa ni bersiap2 nak keluar beraya ke rumah sanak saudara kat area tapah dan masa ni la perut aku meragam tak hengat.....bukan senang wooo kami nak bergambar mcm ni...this year aku dah sediakan baju sedondon utk kami sekeluarga sbyk 4pasang...mmg bestt...

Kurang sorang...yuppp...anak dara aku...raya ni dia banyak buat perangai...sikit2 merajuk...sikit2 memberontak...nak ikut cakap dia jeee....hangeeennn satu badan dibuatnya...kasi spoil mood raya...yang si abang pun tak kurang jugak...dapat jumpa sepupu2 dia, cakap aku langsung tak di endahkan...huhuhuhu...



Asyik2 gambar dalam kereta...hoh...nak buat camner, dalam kereta jer ada masa nak ambik gambar...masa beraya kat rumah org sibuk makan ngan beborak tak ingat dah nak bergambar..hihihihi... raya keempat..masa ni kat tempat kelahiran aku, Dungun Terengganu...pulang untuk berhari raya bersama ayahnda tercinta dan merupakan tahun kedua kami beraya bersama....


 Tak banyak gambar yg sempat dirakamkan masa kat kampung...mungkin next time la kot...teringin nak merakamkan gambar abah, ibu dan adik2, cuma blm berkesempatan jer...



Suka sangat ngan picture my anak2 n hubby pakai baju warna kuning...nampak meriah..ni time beraya kat KL, open house umah acu dan beraya umah sedara mara...yang baju pink tu anak buah aku yang sulong...Hani Afiqah...



Love this picture....muahhhh...muahhhh....ni je la gambar yg ada dalam fon aku...byk lagi gambar sebenarnya, tapi kat kamera adik2 ipar aku...belum sempat nak minta ngan dorg....tunggu gambar open house pulak...insyaALLAH hari terakhir syawal akan buat open house kat umah my mil...






Tiada ulasan: