Isnin, 23 Julai 2012

5kg in a Month...Biar Betul

Sebulan cuti sakit, dengan macam2 dugaan dlm tempoh cuti sakit tu..hilang 5kg berat badan..biar betul...ke alat penimbang kat rumah aku tu wat gimik kat aku..huhuhuhu...ni akibat muntah2 aku rasa punca hilang berat badan.

Aku pasti berat badan susut..sb baju kurung yang aku pakai masa bulan Mac 2012 asalnya sendat, la ni sedang elok jer bila aku try...cuma 5kg tu jer cm tak percaya...sebab last timbang masa masuk spital guna penimbang spital la kan...pastu timbang kat umah jer..so tak tau la betul ke tak bacaan nye...tapi try jugak timbang anak bujang aku...sblm ni dia pernah timbang kat spital n aku try timbangkan dia kat umah...same kot beza pun sekilo jer la lbh kurang..huhuhuhu..

Masa diet bkn main liat lagi berat badan ni nak turun..sekilo pn belum tentu...la ni enang2 jer sebulan berkilo2 dia turun...jgn ade kesan sampingan pada kesihatan sudah la...badan mmg terasa lemah..apa taknya, dah mcm tak cukup zat la..sb apa yang aku makan akan kuar balik....

Tiada ulasan: