Ahad, 29 Julai 2012

Aktiviti untuk 2 hari

Semalam tak ada buat entry gara2 badan dah terlampau lemau, niat hati nak g kerja pun dibatalkan...boleh dikatakan berjam2 juga melelapkan mata kat atas sofa...huhuhuhu...

Aktiviti smlm, kami berbuka di Restoran Nelayan Titiwangsa bersama Group MUG (FB)...kami bertolak agak lewat dari rumah...sampai kat titiwangsa dah kul 7:15pm..org dah mula ramai dan tempat duduk dalam restoran pun penuh...gara-gara lambat datang, makanan byk yg abis...aku tak ada masalah, sb bukan boleh makan pun..kesian kat anak2 je la...aku cuma mkn steamboat jer, tu pun tak sampai beberapa minit keluar balik..nasib baik la toilet dekat...tu pun abis cover dah dalam toilet time muntah tu...huhuhuhu...rugi3x...

Selesai berbuka, anak2 aku hantar umah opah dia org...tido sana..cuma abang ngan kakak je la...adik dengan kami...

Hari ni, awal2 dah beli juadah berbuka..alang2 dah kat luar malas dah nak kuar balik...menu hari ni nasi kandar dan sedikit kuih muih...karang cuma tinggal nak buat air jer...cukuplah untuk menu hari ni...

Makin hari badan rasa makin lemah, even nak muntah pun rasa macam dah tak terdaya...nak berjalan lagi la, kot boleh nak suh org tolak ngan kerusi roda jerr...huhuhuhu...dalam pada tu aku gagahkan jugak tadi g beli brg dapur...settle keperluan asas anak2 dan dapur...alhamdulillah atas rezeki yang diberikan...

2 ulasan:

Aku je berkata...

apekes biarlah rahsia?? dengan aku pun nak rerahsia gak ke>? sebat karang

miss3 berkata...

rahsia??? erkk...