Khamis, 2 Ogos 2012

Afrina Demam...

Tengahari tadi si abg call, bgtau kakak (afrina) demam...sesungguhnya menduga aku di bulan yang mulia ini...dah suruh si abg bg ubat demam...si abg ni boleh harap dan prihatin sikit org nya...hati lembut tapi perangai terlalu byk menguji aku...pada mulanya aku rasa dorg nak main2 jer....alasan tak nak posa la katakan...namun dalam hati tetap risau...risau kakak kena asthma attack jer...

Hari ni aku balik kerja lambat sedikit..kul 7pm baru sampai kat ERL salak tinggi...terasa badan penat sangat so malas nak rushing balik...en hubby bw sume anak2 jemput aku...aku tgk kakak mcm ok jer, tp bila dengar dia bercakap suara dah lain, suara org selsema...sampai kat rumah aku rasa dahi dia..konfem panas...muka pun toyeee jer...turun kereta pun tak nak jalan...suh papa dia dokong...kakak ni jenis kuat org dia..kalau sakit sesikit ni tak de hal,,tapi kalau dah merengek muka toye tu mmg sah la tak sihat sesangat tu...

Lepas berbuka dah bagi mkn ubat siap2..suh dia rest...harap2 sembuh la...jgn bg mama risau, dah la hari ahad ni mama nk berkampugn kat hospital...takkan kakak nk follow sekali..huhuhuhu...di tambah plak nak exam ni..huwaaaaaaaa.....cuakk...

Tiada ulasan: