Khamis, 2 Ogos 2012

Menghitung Hari Dan Mengejar Masa

Esok last day kerja..tapi kerja kat opis masih menimbun..huhuhu..gara2 smlm lebih 200 kes baru masuk...pening pala nak menyudahkannya...hari ni berjaya selesai kan 100 kes jer...nasib baik kurang gangguan, so leh la fokus....

Misi esok untuk cuba sedaya mungkin selesaikan sebanyak mungkin kerja yang tinggal...kalau boleh kasi clear...dah la esok waktu bekerja pendek..nampaknya kena la datang awal lagi...kalau tak buat nnti org kata kita ni tak bg komitmen pada kerja...komitmen mcm mana la lagi dorg nak...dalam sakit2 pun aku masih bekerja...sume kerja yang dorg bagi Alhamdulillah aku boleh settle kan...tak pernah pulak aku menolak ad hoc nye keje...apa lagi yang dorg nak..hmmmm...

Pada aku, aku dah cuba bg yang terbaik...so kot dorg still tak puas hati, tu dorg punya pasal la..kalau nak ikut kan aku lg la tak puas ati....tak puas ati dengan staff yang naik pangkat tapi kerja mcm hampeh...pengetahuan dlm bidang kerja tersangat la kurang....tapi jadi kesayangan bos...hmmm...sungguh tidak adil...tapi aku dah malas nak fikir sangat...yg penting kerja dan tanggungjawab aku jalan sudah...


Tiada ulasan: