Selasa, 14 Ogos 2012

sahur utk bbrp hari terakhir ramadhan

salam sahur..alhamdulillah, anak2 dapat bersahur lg hari ni..utk bbrp hari ni aku pun bersahur jugak walaupun scr paksa..risau bdn nnti makin lemah bila tak makan...muntah tu dah seperti sebahagian dari rutin..suka atau tak aku kena lalui jugak..kena byk main psikologi dengnan diri sendiri..

hari ni byk keja yang nak kena di selesaikan kat rumah ni..harap2 berjaya disiapkan sebelum hari raya...lepas misi kemas rumah, misi mencuci kereta pulak. terutama bhgn dalam kereta..yg tu misi hantar kedai jer..sb nak kena cuci cushion sekali. aku cukup tak suka tgk cushion kotor..en hubby siap nak polish..aku kata no as bajet tak de dah terbabas menshopping barang2 si kakak smlm....cuci ceshion pakej lengkap jer dah RM150.....kot polish RM180..kalau nak foging kena tambah RM20..jgn tak caya dlm keta pun leh foging...foging lipas...huhuhu..dah RM350..mahal tu...terima kasih jerla..cik abg sayang kalau u nak polissh jugak sila keuar bajet sendiri la ye..bukan cik abg tak nak bayar tang cuci cushion tu, tapi aku yg beria2 nak cuci dr sebelum raya lg dan dah mention awal2 yang aku akan tanggung the cost..no hal la asal puas hati tgk cushion bersih...

now, nak kena sediakan pakaian sek anak2 sblm lelapkan mata kejap..

Tiada ulasan: