Rabu, 15 Ogos 2012

lesu...

hari ni terasa amat lesu badan ni..lepas sahur aku tak tidur, teruskan aktiviti kemas rumah lagi. nak kemas rumah sekaligus xlarat so buat sikit2...pagi ni siap sebakul baju dilipat, ada sebakul lg....aku tido jap badan rasa penat....bila terjaga dalam kul 10 pagi sambung melipat sebakul lagi dan terus susun dalam almari...alhamdulillah siap.

kemudian, menyapu ruang depan disetiap genap sudut aku bersihkan....dan juga mengemas dlm peti sejuk....badan mula rasa penat...aku rehat sekejap..tiba-tiba teringat yang baju kurung aku lom ada tudung yang sesuai...ishk...nak kuar kl g beli mg yak la...tak larat satu hal, kl konfem sesak ditambah panasnya lagi...so ajak en hubby teman g nilai cari tudung....cari nye cartudung yg dikehendaki xada....so rembatjer la tudung bawal yg ada tone....adal ada sudah malas nak pk dah....balik rumah badan terasa teramat letih...nape ni...bkn nye ada wat keje berat pun, tapi terasa lesu semacam bdn ni....

kat rumah just berehat atas katil smbil baca novel xsampai 3 pages mata dah ngantuk, apa lagi layan tido la....ditambah plak xlama lepas tu hujan lg la best tido...terjaga bdn masih lg rasa lesu....ntah la, adakah ada masalah lain yg tlh wujud dalam bdn aku ni kesan dari tidak cukup zat dlm bdn? hmmmm

Tiada ulasan: