Ahad, 5 Ogos 2012

Secara Rasmi

Hari ni kena bermalam kat hospital seperti yang telah dirancang...nasib baik ada bilik single..bukan tak nak dok bilik kongsi cuma aku nak kan privacy sb nak kena mentelaah nota sempena nak exam bbrp hari jer lagi...

Sampai kat hospital tghari..mmg saja datang awal sb nak dapatkan bilik single...dah dapat bilik as usual nurse akan buat pemerikasaan (tekanan darah, tempreture dan berat badan)..so hari ni secara rasminya dengan menggunakan alat penimbang kat sini seperti sebulan yang lepas...hasil timbangan hari  ni menunjukkan aku telah kehilangan sebanyak 7kg...dalam masa sebulan...patutla seluar longgar semacam dan baju yg dah lama aku tak pakai dah boleh pakai....

Sahabat aku dok tegur sblm ni muka cengkong aku mcm tak percaya...so bila dah tgk hasil timbangan no wonder la..hmmmm...nak kata happy pn tak nak kata sedih pun tak...hilang berat badan mmg bgs...tp yg tak bgsnya dengan cara yang tak sihatt yg bkn aku minta...hmmmm


Tiada ulasan: