Khamis, 16 Ogos 2012

semprit

sekarang ni bkn mudah nak dapat kuih semprit yg sedap melainkan buat sendiri. aku nak buat mmg tak la....last year dapat order ngan agent kat opis, mmg sedap walaupun tak menyamai dulu2 nya rasa...this year order lagi, 3 balang....cukup la..kiranya dh ada 4 jenis kuih raya kt umah untuk anak2 bawa g sekolah nti bila jamuan raya...lagi 3 jenis tu aku order ngan staff nurse doktor jasmi..kebetulan masa aku ada folow up ngan doktor dia promote la sekali...aku plak jenis yg xde tempat order kuih yg tetap kecuali kuih tertentu je la..so aku pk alang2 dah ada depan mata ni order je la..nti tak yah la susah naj g mencari...senang kerja...

semprit ni one of aku nye peberett...yg aku order ni kiranya menepati citarasa anak tekak aku dan diakui oleh kwn2 opis kesedapan dia...ok la...

Tiada ulasan: