Khamis, 17 April 2014

Accident Manja...

salam...

Kejadian berlaku rabu minggu lepas sewaktu dalam perjalanan nak g f/up kat spital...pemandunya adalah aku dan co pilot adalah en husband..patutnya dia y pandu, sb aku ni ada lesen L jer...tapi dia sakit belakang dan mengantuk, dia suh aku y bawa...

Selalu dah bawa kete, tp area rumah jer...kali ni sampai spital..time tu jem...ada plak kete jns honda ni nak menyelit tak bg signal dalam jarak yg terlampau dekat smpi nk break pn tak sempat..ape lagi...gedegang la kan....aku ingatkan calar jer...

Sampai spital, turun jer kete aku check kemek tu...melekuk dalam tu, nasib baik lampu spoiller kecik n lampu atas tak pecah...cuma tak calar jer...cat tak ada yg tanggal...pastu terkopak sikit bumper tu...en husb geleng kepala jer la...nak bebel pn dia takkan bebel sebab dia kata aku yg buat pada kete aku sendiri dan y pasti aku la y akan kene kuarkan duit nanti nak betulkan....fiuuuhhh...!!!

Tiada ulasan: