Ahad, 20 April 2014

Plsss.....!!

salam

wahai jiran sebelah (sebelah katil tirai wad) kurangkanlah berdengkur...aku ni yang menadah telinga mendengar tak dapat nak tidur lena...dah la aku ni payah  nak dapat tidur lena...dengkuran anda telah mengganggu ketenteraman jiwa dan raga hamba ni...anda seronok jer tido...aku yang kena berjaga ni ha..

Bila dah berjaga ni mula la aku merapu kat sini...dan badan pn dah  mula bagi pain signal...cream panas dah sapu but utk sementara boleh la...lepas tu sakit balik...nak kena kerap disapu..mana nak mampu capai sebab sakitnya kat belakang badan...sape nak tolong sapukan...ni pun aku sapu ikut mana yang tercapai jer...plssss...!! aku nk jugak tido...

Sekarang ni da jam 5:34am...aku masih berjaga dari jam 3:30am lagi...dan merapu meraban kat sini...lambatnya nak masuk waktu solat subuh ni...penat da nak perah idea nak meraban kat sini...

Tiada ulasan: