Sabtu, 19 April 2014

Tidur

salam..

Kali ni nak citer pasal tidur...gara-gara tidur la aku kena tahan wad...sebab tak boleh tidur dengan lena dalam tempoh yang lama selama seminggu...akibatnya aku mula buat aktiviti y sepatutnya aku elakan...

Setelah 4hari kat dalam wad ni termasuk hari ini...day 1 aku diberi injection untuk tidur...mmg berkesan dan dapat tidur dengan lena...tapi sampai bila nak bergantung pada injection, tak baik untuk jangka masa panjang..dan aku perlu balik rumah dan buat rutin harian seperti biasa tanpa suntikan utk tidur...betul tak???

So doktor try n error kombinasi ubat...akhirnya mlm tadi aku dapat tidur dengan lena....alhamdulillah. mungkin sebab aku terlalu penat menguruslkan hal yang macam2 pada siang harinya...bila ditambah dengan kepenatan dan ubat ubatan itu yang membuat aku dapat tidur dengan lena...harap2 malam seterusnya aku dapat tidur dengan lena..

Aku dah tak sabar nak bekerja semula....rindu dengan suasana opis dan rakan2...semoga dipermudahkan segala urusan..amin..!!!

Tiada ulasan: